Brama garażowa

Szukasz ciekawych rozwiązań ogrodzenia swojej posesji ? Poszukujesz bram wjazdowych, przęseł, paneli ogrodzeniowych ?
nina1990q
Posty: 161
Rejestracja: wt maja 15, 2018 1:59 pm

Brama garażowa

Post autor: nina1990q »

Jak już postawimy garaż to potrzebna nam będzie do tego odpowiednia brama garażowa. Jestem na etapie poszukiwań jakiegoś solidnego producenta.
kaszek1q
Posty: 117
Rejestracja: pt gru 07, 2018 3:05 pm

Re: Brama garażowa

Post autor: kaszek1q »

Ja jestem nowicjuszem i zupełnie nie wiem jaką wybrać bramę garażową, jakiego producenta, na co zwrócić uwagę, jaki napęd? Czy możecie mi coś doradzić? Będę wdzięczny za wszelkie informacje które pomogą mi dokonać wyboru.
mareeekfebq
Posty: 6
Rejestracja: pn kwie 01, 2019 9:33 am

Re: Brama garażowa

Post autor: mareeekfebq »

Według mnie około 10 metrów kwadratowych to spokojnie brama odpowiadająca zapotrzebowaniom zwykłego użytkownika. Z napędów też lepiej dać coś markowego, aby był komfort i żeby nie wzywać serwisu. U mnie jest napęd JM3ESA. TURBO szybki, sprawny, ładny, bezproblemowy
kowkar
Posty: 4
Rejestracja: czw wrz 19, 2019 7:55 am

Re: Brama garażowa

Post autor: kowkar »

A ta firma horman czy jakoś tak? My mamy ich bramę i jest super
DevStrykerq
Posty: 27
Rejestracja: pt wrz 27, 2019 9:37 am

Re: Brama garażowa

Post autor: DevStrykerq »

Całkiem duży wybór jest dziś tych bram garażowych, ale jeśli jesteście z Krakowa lub okolic to sprawdźcie bramy firmy MTBRAM. Możecie dobrać sobie rodzaj bramy odpowiedni dla Waszych potrzeb, czy to segmentową, rolowaną czy nawet przemysłową jeśli macie firmę, a w niej jakiś np.magazyn, oraz barwę odpowiednią do stylu i koloru elewacji czy dachu. Solidnie zrobione, energooszczędne mechanizmy i użyte materiały na pewno posłużą Wam przez lata :)
dora4
Posty: 85
Rejestracja: śr lut 07, 2018 9:21 am

Re: Brama garażowa

Post autor: dora4 »